maandag 24 maart 2014

Bejaarden sex vanaf 70plus

10 jaar geleden had ik een goede vriend, Tom heette hij. We waren samen vaak bij zijn oma. Mijn oma was overleden en de oma van Tom vond het altijd erg leuk als we kwamen. Zijn oma was 75 jaar, maar gedroeg zich een stuk jonger. Ze wist bijvoorbeeld meer van internet dan ik. Bijzonder vond ik dat. Ik bedoel, ik ben met internet opgegroeid. Zij heeft het allemaal op latere leeftijd geleerd. Toen we 18 waren, vertrok Tom naar Utrecht om te gaan studeren. Hij ging hierdoor niet meer zo vaak naar zijn oma en heeft aan mij gevraagd of ik een beetje op haar wilde letten. Omdat ik graag bij haar kwam, deed ik dat natuurlijk met liefde. Op een dag belde ze me op of ik haar ergens mee kon komen helpen.

Tuurlijk, oma (ik noemde haar ook altijd oma). Ik kom er zo aan. Toen ik aankwam zat oma achter de computer. Zo jongen...ik heb hier een leuke site gevonden, maar kun jij me helpen er een leuke advertentie op te zetten? Ik keek naar het scherm en schrok me rot...Jongen toch, wat bloos je nu? Je hebt toch wel vaker blote vrouwen gezien? Euhm...ja, tuurlijk, maar euhh...wat moet jij hiermee? Nou jongen, dat zal ik je vertellen. Ik heb al in geen jaren meer sex gehad, en toen ik deze site (oma's zoeken sex heette hij) tegenkwam wilde ik een advertentie zetten, maar jongen..zoals je wel weet ben ik niet echt een held in schrijven. Ik zou graag een lekkere vent ontmoeten, die me zonder condoom wil neuken...ik bedoel. Die rubbertjes zijn van de jeugd, op onze leeftijd hoeft dat niet. Ik wist niet wat ik hoorde...wel weet ik wat ik voelde tussen mijn benen....daar begon iets in rap tempo te groeien...ik kreeg een idee. Nou, oma. Een advertentie is 1, maar eigenlijk moet u er ook een leuke foto bijzetten. Oma zocht even in haar computer en scharrelde een foto op. Nee, oma...niet zo een foto...er moet goed te zien zijn wat voor vlees ze in de kuip hebben als je begrijpt wat ik bedoel..oma aarzelde en zei beteuterd: o, maar hoe kom ik daar aan? Zulke foto's heb ik niet natuurlijk. Nou, oma....weet je wat we doen? Ik ga naar de winkel en haal wat spannende lingerie voor je op. Als je dit aantrekt, maak ik foto's van je die je kunt gebruiken voor de advertentie.O, jongen!!! Wat een goede ideeën heb jr toch. Kom je zo terug? Ja, oma...ben zo terug. Ik vertrok naar Victoria's secret en haalde rode laklingerie met rode jarretels en kousen op. In de beha zaten gaten waar de tepels doorheen vielen. Snel ging ik terug naar oma en verzocht haar het aan te trekken. Ik zag aan oma dat ze het hier toch wel wat moeilijk mee had, maar dapper vertrok ze naar de badkamer, om even later in de lingerie weer in de kamer te verschijnen. Goed, oma...we gaan naar je slaapkamer, dan ga je op het bed liggen en zet je verleidelijkste blik op...zo gezegd zo gedaan...oma deed het boven verwachting en liet alle gene varen...ik kreeg de smaak te pakken en vroeg haar om haar slipje uit te trekken...ach jongen, dat ding zit zo strak...kun jij dat niet voor me doen? Graag oma. Ik trok haar slipje uit en kon me toen echt niet meer beheersen. Ik vroeg aan oma of ze echt wel iemand van internet wilde voor gratis sex, terwijl er iemand voor haar stond die per direct beschikbaar was. Oma zei: maar jongen, wil je dat dan wel? Ik dacht dat iemand als jij nooit interesse zou hebben in iemand als mij. Nou, oma...voel maar eens hier...ik pakte haar hand en wreef ermee over mijn broek. Oma werd knalrood. Ow....jongen toch....ze trok mijn broek uit, duwde me op het bed en ging schrijlings bovenop me zitten...ik wist niet hoe ik het had...oma bereed me alsof ze 20 was en niet 75. Het duurde dan ook niet lang voor ik klaarkwam...oma kwam van me af en mijn sperma droop tussen haar toch wel wat gerimpelde lippen weg....jezus, wat was dat geil! Oma lag op bed, keek me glimlachend aan en zei: nou jongen...die advertentie hoeft niet meer denk ik, he?

1 opmerking: